Rimpelvuller

Mediclinic heeft een ruime ervaring in het behandelen van verschillende huidaandoeningen. Na consultatie bij de dermatoloog wordt de veiligste en meest effectieve behandeling voorgesteld. De respectievelijke behandeling wordt steeds uitgevoerd door of onder supervisie van de dermatoloog.

Een rimpelvuller wordt gebruikt om statische rimpels, die veroorzaakt zijn door het verslappen van de huid en onderhuids volumeverlies, op te vullen. Bij Mediclinic kunt u terecht voor een veilige behandeling voor het opvullen van rimpels. Onze uiterst ervaren artsen zorgen voor een veilige aanpak, zoals ze dat bij al onze esthetische behandelingen doen. De plastisch chirurg en esthetisch dermatoloog werken nauw samen om voor u tot het beste resultaat te komen.

Rimpelvuller voor een strakke huid

Mediclinic gebruikt een rimpelvuller op basis van een bepaald zuur. Dit wordt voornamelijk gebruikt om rimpels rondom de mondhoeken, in de hals en over de wangen. Na een jaar wordt de rimpelvuller weer uit zich zelf afgebroken. Wij maken met opzet geen gebruik van producten die langer ter plaatse blijven, omdat dit het risico op knobbel- of granuloomvorming, ontstekingen en complicaties verhoogt. Het effect van onze  rimpelvuller  is daarnaast direct zichtbaar. Het geeft de huid veerkracht en soepelheid, en het is bovenal huideigen en veilig. Het kent geen allergische reacties.

Een afspraak maken om de mogelijkheden te bespreken

Heeft u last van fijne lijntjes rond de mond of een uitgezakte kaaklijn? Wilt u graag uw gezichtscontouren verbeteren? Dan kunt u een afspraak maken bij één van onze ervaren artsen om naar een oplossing voor uw probleem te zoeken. De arts kan dan een rimpelvuller voor u op maat aanraden; een kleine ingreep. Om een afspraak te maken kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar +32 16 58 59 58.

Meer behandelingen bij Mediclinic

Spierontspanner | Borstvergroting | Ooglidcorrectie Leuven | Hoeveel kost neuscorrectie | Veilige borstvergroting | Spierontspanner | Borstvergroting

MEDICLINIC BELGIE

Bogaardenstraat 49c